Spanien!!!

Hej hej!!
Nu sitter jag i mitt rum och ska börja städa eftersom att jag åker till Spanien i morgon . Mitt plan går kl:06.00 men jag kommer att åka här ifrån kl:04.00. Linus  min bror ska köra oss ditt och jag ska åka med mina två bröder Victor och Albin eller som jag säger Albino ska med ditt till vårat hus och jag ,pappa och mamma Bella. Nu måste jag börja städa mitt rum fort för dom håller på att slänga in saker i mitt rum som inte jag har använt skit jobbiga speciellt min syrra lillan jobbiga skit unge men vad ska man göra man måste ju älska  henne haha ses <3.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Elak! :P <3

2010-12-31 @ 06:02:33
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback