-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..

hej hej! för två dagar sedan va vi ute och åt det va skit gott.Igår så åt vi hemma det va väll också gott men det är roligare att äta ute min rubrik är inte så normal jag kom inte på något att skriva.Om DAGEN.Ni kanske har märkt att jag skriver om måndag och tisdag också det va bara för att jag missa att skriva dom haha men nu har jag vaknat och kollat på två avsnitt av NCIS mitt favorit program som jag kan droga i två dagar till haha. Sen sitter jag på planet fredag kväll till lördag morgon då ska jag nog sova eller sitta vaken det får vi se jag är i alla fall hemma hurra jag vill åka hem till mina vänner. Aja nu måste jag dra tja då!

Kommentarer
Postat av: Chris

Hej Älskling ♥ Allt bra? Saknar dig verkligen och längtar tills höst då vi ses igen :')



Puss puss Chris ♥

2010-07-21 @ 18:42:45
URL: http://dontyouforgetaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback