Familj.

Hej alla därute!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Nu har jag ätit kyckling med  klyftpotatis och sallad det va jätte göt.Jaha idag har jag sola,badat och läst å nu ska jag ta min glass haha hoppas mina favoriter jordgubbs calippo haha måste dra tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Heeej Emma! ;D

Såg att du hade blogg, vad roligt!!

Det var länge sedan vi sågs..Är det bra med dig annars?:)Har hört att ni har varit i Spanien, har du/ni haft det bra där?=)

Kraaam Michaela/Mickis

2010-07-12 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback