Några timmar sedan å framåt.

hej alla därute!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             För några timmar sedan så har jag fixat i min resväska jag har inte haft så mkt att göra jag har väl mest varit lite sur för att vi gör samma sak varenda dag solar, badar, äter, sover.TRÅKIT kallar jag det eller vad tycker ni om ni skulle vara borta i en månad från era vänner och bara inte göra någonting komentera jag kommer att svara kanske om jag inte gör något annat då haha ska dra tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: emelie

heej! <3

hoppas du har det bra i spanien!

när kommer du hem?

saknar dej // emme

2010-07-11 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback