byt rum <3

Hej hej !!
Nu sitter jag i mitt nya rum med mina skönaste mjukis brallor och myser . Igår pratade jag och min syrra lillan och vi bestämde att byta rum och hade ett jätte stort rum men nästa all henne yta var tom och all min yta i mitt lilla rum var full så vi byta jag har stort och hon har litet haha menjag e nöld men det blev ett misstag när vi skulle ta upp en av mina möbler så gick den söder så jag måset få en byrå så jag kan ha mina kläder i den haha men aja jag klarar mej så läneg jag inte pajar något mer haha ses jag kanske bloggar mer senare vi får se isåfall blir det kanske 22:00 eller 23:00 men aja jag måste verkligen börja vänja mej vid mitt nya rum hah ses.

Kommentarer
Postat av: vickan

snygg header!

2011-02-12 @ 16:14:18
URL: http://musicmadeby.blogg.se/
Postat av: Petra!<3

oh ska oxå fy ett nytt rum snart!! <3 :)

2011-02-12 @ 16:31:09
URL: http://pusspetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback