svenska -.-

Hej hej !!

Nu sitter ajg i skolan och ska igentligen skriva en svenska uppsats eller rett häfte men jag ska detom typp två minuter jag tycker bloggen är lika viktigt hahah men jag min svenska uppsats heter livets lotteri och jag skriver om brasilliens huvudstad jag vet inte hur det stavas så jag låter bli men aa och jag har dom här fem frågorna om det landet och vi har femton frågor och jag har fem av dom .

* VAD GÖR DINA FÖRÄLDRA

*HUR SER DINA KLÄDER UT

*HUR TAR MAN SIG RUNT

*HUR SER DINA KLÄDER UT

*HUR SER EN VANLIG DAG UT

Nu kan man tänka på hur dom fattiga har, men även fast brasillien inte är så fattigt  överallt men endå man kan tänka sej om man själv fick nittlotten det är emen enn hundratals människarv som har dragit den i otur men jag gjorde inte och det är jag stålt över som om ni klagar på hur ni lever och att det är så sund om mej blabla bla tänk att dom drogden lotten och ser ni att dom klagar NEJ det gör dom inte för dom har varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback