Skola -.-

Hej hej !!
Idag  har jag varit i skolan efter en underbar ledighet fast det varade ju bara i två och en halv dag hah men det va kul .Aja idag i skolan va det som vanligt samma gamla schema och samma kompisar som e jätte bra ;)  aa sedan efter skolan var jag med sofie stern och tränade lite eftersom att jag inte gillar att träna fotboll inomhus så då tränar jag hemma istället och sofie ville  bara träna aa jag kommer att lägga ut bilder senare kankse i kväll eller imorgon ses. ;)
Bild på syrran och Sofie!
Hej hej !!
Idag  har jag varit i skolan efter en underbar ledighet fast det varade ju bara i två och en halv dag hah men det va kul .Aja idag i skolan va det som vanligt samma gamla schema och samma kompisar som e jätte bra ;)  aa sedan efter skolan var jag med sofie stern och tränade lite eftersom att jag inte gillar att träna fotboll inomhus så då tränar jag hemma istället och sofie ville  bara träna aa jag kommer att lägga ut bilder senare kankse i kväll eller imorgon ses. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback